Umjesto papira neka „šetaju“ digitalni dokumenti
Kada pokrenuti Projekt upravljanja dokumentima?
Ako smo u analizi vaših postojećih poslovnih procesa zatekli stanje:
- Zastoji kod distribucije dokumenata
- Čekanje na obradu dokumenta
- Usporavanje poslovnih procesa radi sporog kolanja dokumentacije
- Gubljenje dokumenata
- Sporo pronalaženje odgovarajućeg dokumenta
- Nepotrebno tiskanje i kopiranje
- Prostor za arhiviranje dokumenata postaje premali
- Nema kontrole niti monitoringa procesa
Ili ako sami prepoznajete da je ovo i vaša situacija – tada ste zasigurno kandidat za implementaciju projekta upravljanja poslovnom dokumentacijom.
Upravljanje poslovnim dokumentima (DMS Document Management System) omogućuje organizacijama da ujedine sadržaj i pripadajuće poslovne procese kroz jedinstvenu platformu. Produktivnost tvrtki uvelike ovisi o dostupnosti prave informacije u pravo vrijeme, što je pravi izazov s obzirom na to da su informacije pohranjene u različitim oblicima, na različitim medijima i na različitim lokacijama.
Pratimo životni ciklus svakog dokumenta
DMS (Document Management System) prati životni ciklus dokumenata od kreiranja (izlazni dokument) ili zaprimanja u organizaciju (ulazni dokument), digitaliziranja i evidentiranja, distribucije do zaposlenika kroz unaprijed definirane poslovne procese, višestrukog rada na dokumentima do knjiženja i arhiviranja u vaše postojeće informatičke sustave.
- Upravljanje dokumentima
- Upravljanje (elektroničkim) zapisima
- Pretraživanje sadržaja
- Upravljanje tijekom rada (workflow)
Na svakom dokumentu omogućen je rad više zaposlenika s bilo koje lokacije.
Svakom zaposleniku dostupan je pregled onog predmeta i dokumenta za kojeg je zadužen a voditeljima odjela pregled svih predmeta koji su u njihovoj nadležnosti.
Dostupni su izvještaji o stanju svih predmeta, rokovima za izvršenje, pregled zaduženja po zaposlenicima i organizacijskim dijelovima.
Nad svim dokumentima koji su u sustavu DMS-a omogućen je brz pregled i pretraživanje po svim definiranim kriterijima.
Nakon implementacije poslovni procesi postaju vidljivo učinkovitiji
Nakon implementacije,DMS daje brze odgovore na vaše zahtjeve i pitanja:
- Kod kojeg ovjerovitelja je ulazna faktura od dobavljača x ? Koliko vremena faktura „čeka“ na izvršenje ?
- Trenutni uvid u traženi Ugovor, Narudžbenicu, Primku, Rješenje ...
- Koji su sve osobni dokumenti zaposlenika ? Zadnji ugovor o radu ...
- Dali je kupac koji je uložio prigovor već slao dopise i koje ? Dali smo mi slali dopise prema njemu i kada?
I na mnoga druga...
Koje procese uključujemo?
- Sva ulazna i izlazna uredska dokumentacija
- Elektronske sjednice
- Putni nalozi
- Kadrovska evidencija
- Nabava
Mi radimo za Vas
Usluge nabave i implementiranja cjelokupnog sustava upravljanja dokumentacijom. Zajedno definiramo buduće poslovne procese i tijekove kolanja digitalne dokumentacije kao i povezivanje s vašim postojećim IT sustavima.