Upravljanje poslovnim procesima nabave
Poslovno rješenje eNabava
Rješenje koje omogućava korisnicima jednostavno, učinkovito i transparentno upravljanje postupkom nabave. Namijenjen je organizacijama koje žele efikasno upravljati cijelim procesom nabave, od zahtjeva do potpisivanja ugovora, pri čemu se cijeli postupak nastoji učiniti što lakšim, jednostavnijim i bržim.
Poslovne prednosti:
- Skraćuje se vrijeme procesa nabave
- Omogućava lakše upravljanje cjelokupnim procesom nabave
- Lako se lociraju „uska grla“ koja usporavaju nabavu
- Pregled efikasnosti po različitim fazama procesa nabave
- Omogućava lakše upravljanje resursima
Automatizirani proces nabave uz potporu elektroničkih komunikacijskih sredstava povezuje organizaciju i njezine poslovne procese direktno s dobavljačima upravljajući njihovom međusobnom interakcijom, a kao centraliziran sustav, na jednom mjestu objedinjava i upravlja svim fazama nabave jedne organizacije, od zahtjeva za nabavu do ugovora.
Mogućnosti i karakteristike
- Jednostavno i pregledno sučelje prilagođeno po različitim ulogama korisnika
- Vođenje korisnika kroz potrebne korake
- Lako definiranje i promjena pravila važnih za definiranje procesa nabave
- Prilagodljivo načinu rada organizacije kao i organizacijskim promjenama
- Uvid u povijest obavljenih poslova
- Upravljanje svim postupcima nabave i popratnom dokumentacijom nadmetanja
- Unaprijed definirana prava pristupa dokumentima
- Mogućnost različitih statističkih izvještaja
- Moguća integracija s drugim sustavima (ERP, HR,…)
Korištenjem ovog rješenja proces nabave je transparentan. Za sve dijelove organizacije u svakom je trenutku moguće znati koje vrijednosti su naručene i potrošene u odnosu na planirana sredstva.
eAUKCIJE
Mogućnost realizacije nabave putem online eAukcija. Za cijelo vrijeme trajanja aukcije Kupac ima potpun nadzor nad tijekom aukcije te je može pauzirati, zaustaviti, diskvalificirati dobavljača, u realnom vremenu može analizirati ponude ili „chatati“ s dobavljačima.